– Umieszczenie ogłoszenia w Internecie, czy postawienie strony internetowej to dopiero początek drogi. Jak się rozreklamować? Jak działają narzędzia typu Google AdWords? Do kogo pójść? Jak to zrobić? To poważne wyzwania, z którymi mierzą się drobni przedsiębiorcy stawiający swoje pierwsze kroki w e-commerce. Dlatego jako bank poszukujemy różnych rozwiązań dla naszych klientów. Chcemy pomóc im w przetrwaniu trudnego czasu pandemii, między innymi poprzez umożliwienie pokazania się świecie online – mówi Tomasz Dymowski z BNP Paribas.

Współpraca BNP Paribas i OLX. Jak to działa?

W zeszłym tygodniu na Fintek.pl mogliście przeczytać o wspólnej akcji BNP Paribas i serwisu OLX. W jej ramach bank dołączył do wsparcia przedsiębiorców w ramach rozpoczętej w kwietniu tego roku akcji „OLX 500 na start”. Jako partner strategiczny BNP Paribas dofinansuje przedsiębiorców dodatkową kwotą 500 zł na największej w kraju platformie ogłoszeniowej.

Dzięki wsparciu firm, które do tej pory nie ogłaszały się online, będą miały one do wykorzystania na ten cel aż 1000 zł. Bank ufundował aż 1000 takich pakietów. Uczestnicy akcji otrzymają punkty o wartości 1000 zł do wykorzystania na promowanie ogłoszeń przez 90 dni od przystąpienia do programu. W ramach pakietu ogłoszeń można mieć stronę w domenie olx.pl, sprzedawać i oferować bez prowizji, a także korzystać ze wsparcia zespołu pracowników OLXa, którzy doradzą, jak sprawnie i skutecznie przejść proces rejestracji i najlepiej dodać ogłoszenie.

Z Tomaszem Dymowskim rozmawiał Łukasz Piechowiak. Materiał jest dostępny także na Spotify i Soundcloud.

Pozostałe podcasty znajdziecie pod tym linkiem i w zakładce Fintek Extra.

Wersja audio:

Podcast na YouTube: