– Chcemy, aby zagraniczni artyści poznali możliwości, jakie oferuje INKsearch.co. Digitalizujemy branżę, która obecnie nie ma dedykowanego software’u dla siebie. Jest to ogromny potencjał do zagospodarowania, który chcemy wypełnić – mówi Mat Łagowski, prezes i współzałożyciel INKsearch.co. Umowa inwestycyjna została podpisana 7 lipca 2021 roku.
Dofinansowanie dla startupu INKsearch
INKsearch to system rezerwacji dla studiów tatuażu i platforma bookingowa łącząca artystów, salony tatuażu i klientów. W 2020 roku z platformy skorzystało pół miliona użytkowników, a w pierwszej połowie 2021 r. ich liczba wzrosła o 300 tysięcy.
Do końca roku współzałożyciele chcą pozyskać do 1,2 mln nowych użytkowników. Od momentu założenia spółki w 2018 roku jest ona wyceniana na 10 mln zł. Inwestycja Funduszy KnowledgeHub i Czysta3.VS pozwoli rozszerzyć działalność firmy o kolejne rynki i wprowadzić zaawansowane technologie: AI oraz dedykowany do zarządzania studiem tatuażu system CRM.
Założyciele INKsearch jako pierwsi w Europie wprowadzili wirtualną konsultację online w tej branży. Obecnie trwają intensywne prace nad wdrożeniem systemu CRM dedykowanego studiom tatuażu, który ułatwi ich właścicielom i menadżerom zarządzanie tymi lokalami. Premiera nowego produktu została zaplanowana na 15 sierpnia 2021 roku – czytamy w komunikacie.
Polski startup pracuje również nad stworzeniem narzędzia opartego na sztucznej inteligencji Al, które będzie selekcjonować i dobierać projekty tatuaży, dopasowując je do potrzeb klienta na podstawie m.in. zdjęć przeglądanych przez niego wcześniej inspiracji i projektów.