Landingi tworzy landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji. Startup ma w planach rozbudowę PageInsider – narzędzia, które podpowiada, jak budować landing page, aby przyciągał więcej klientów. Obecnie głównym zadaniem rozwiązania jest analiza przejrzystości stron, a także wskazanie obszarów, które mają największą szansę na zwrócenie uwagi odwiedzających.
– PageInsider to tak naprawdę trzy narzędzia w jednym. Pierwsze wskazuje obszary, które najbardziej przyciągają uwagę odwiedzających, drugie skanuje stronę i szacuje, jaki procent czasu użytkownik poświęca na oglądanie umieszczonych na niej elementów, natomiast trzecie ocenia przejrzystość i określa, czy strona jest czytelna dla użytkowników. Cieszymy się, że nasi inwestorzy dostrzegają potencjał tego narzędzia i wspierają jego dalszy rozwój – mówi Błażej Abel (na zdjęciu), założyciel i CEO Landingi.
Polski MarTech Landingi pozyskał inwestora z USA
Dzięki dodatkowym środkom firma rozszerzy działalność na arenie międzynarodowej. Już teraz 70% klientów Landingi pochodzi z rynków globalnych. Fundusze pozyskane od Founder Partners pozwolą na rozwój m.in. w Stanach Zjednoczonych. W Teksasie powstała już spółka Landingi Inc., do której w roli członka rady nadzorczej dołączył Ted West – przedsiębiorca i inwestor w branży internetowej, oprogramowania i usług.
– Landingi oferują bardzo dobrze odbierane przez klientów rozwiązania i narzędzia z zakresu marketingu cyfrowego. Co więcej, przez lata martech zbudował utalentowany zespół ekspertów, którzy na co dzień odpowiadają za tworzenie produktów i usług, oraz customer service – także na stale rosnącym, globalnym rynku. Obecnie Landingi to firma, która ma olbrzymi potencjał wzrostu, stąd decyzja o inwestycji i dołączeniu do amerykańskiej spółki – mówi Ted West, partner w Founder Partners i członek rady nadzorczej Landingi Inc.
– Wierzę, że rozwój działalności w Stanach Zjednoczonych wspomoże Landingi w nawiązywaniu strategicznych partnerstw, lepszym dostosowaniu oferty do potrzeb amerykańskich klientów, a w rezultacie – w dynamicznej skalowalności – wyjaśnia Ted West.