To rozwiązanie, które zapewni proste i wygodne bukowanie konkretnych terminów i usług potencjalnym klientom.
Firmy, które korzystają z Bookero, zyskają dodatkowy niebieski przycisk „zarezerwuj” widoczny na wizytówce, która wyświetla się w Wyszukiwarce Google lub na Mapach. Po jego kliknięciu użytkownik otrzyma informacje o oferowanych cenach i usługach wraz z kalendarzem ich dostępności. Dzięki temu kontakt z klientami zyska nowy wymiar, a dokonanie rezerwacji będzie szybsze i bardziej intuicyjne. Jako pierwsze nową funkcjonalność otrzymają podmioty z branży beauty.
Bookero dostarcza system rezerwacji dostosowany do każdego typu działalności. Platforma nie pobiera prowizji od transakcji i oferuje elastyczny system rezerwacji, skierowany nie tylko do konkretnych branż, ale do wszystkich rodzajów biznesów. Za pośrednictwem Bookero można też zarezerwować wizytę w wybranych urzędach. Platforma w ostatnim roku podwoiła liczbę swoich rezerwacji do przeszło 200 tysięcy miesięcznie.