Spółka Polskie ePłatności skupia się na procesowaniu płatności bezgotówkowych i dostarczaniu usług dla biznesu, obsługując transakcje kart płatniczych oraz realizację usług z wykorzystaniem terminali POS. Dostępne usługi obejmują m.in. rozliczanie transakcji kartowych, cashback, czy DCC – płatność w walucie karty.
Ponad 200 tysięcy terminali PeP w całej Polsce
Polskie ePłatności to jeden z operatorów płatności bezgotówkowych, który procesuje aktualnie transakcje dla ponad 200 tys. terminali płatniczych w Polsce. Firma koncentruje się na segmencie małych i średnich przedsiębiorstw. Swoje terminale wprowadziła już do placówek największych sieci handlowych, stacji benzynowych, a także do restauracji, hoteli, parkomatów, biletomatów, czy kościołów.
– Już niedługo klienci PeP będą mieli możliwość skorzystania z dedykowanych aplikacji. Warto tu wymienić możliwość pre-autoryzacji dla hotelarzy czy system napiwków dla gastronomii. W planach jest także integracja terminali z popularnymi aplikacjami rezerwacyjnymi oraz systemami sprzedażowymi firm trzecich. – dodaje Jarosław Mikos, Prezes Zarządu Polskich ePłatności.
PeP zostało powołane w 2010 roku przez kadrę zarządzającą firmy OPTeam S.A., która od 25 lat związana była z produkcją oprogramowania systemów kart elektronicznych. W 2017 roku do rodziny dołączyła sieć terminali działająca pod marką NeoTU, obsługiwana wcześniej przez firmę Kolporter. W 2020 roku sfinalizowany został zakup 100 proc. udziałów w firmie przez Grupę Nets, czyli europejskiego lidera w dziedzinie płatności bezgotówkowych.