Punkta, działająca w sektorze InsurTech, stała się omnichannelową siecią obsługi, która skupia się na ubezpieczeniach OC i AC. W ramach przemian zaprezentowano nowe logo i stronę internetową, a także zupełnie nowe funkcje. Pojawiła się m.in. możliwość kompletnej obsługi i podpisywania umów z agentem podczas wideorozmowy.
Punkta zmienia się w ogólnopolską agencję ubezpieczeń
Nowa Punkta oferuje możliwość porównywania online cen ponad 70 ofert ubezpieczeń OC/AC oraz w kategoriach takich jak zdrowie, nieruchomości, podróże czy fotowoltaika. Odświeżona wersja porównywarki wprowadziła m.in. inteligentne rekomendowanie ofert.
Ponadto pod jednym szyldem Punkta jest prowadzona działalność sieci agentów. W tym przypadku firma wykorzystuje potencjał BIK Serwis – zrzeszającej ponad 600 agentów, a także multiagencji Profi Insurance liczącej 300 partnerów.
Agenci współpracujący z Punkta zyskują możliwość obsługi klientów online’owych. Zostali także wyposażeni w nowe narzędzia m.in. system porównywania zakresów ubezpieczeń. Co więcej klienci mogą za pomocą strony internetowej umówić się z nimi na spotkanie wideo.
– Stawiamy na rozwój i połączenie najlepszych elementów dwóch światów: online i offline. Punkta z porównywarki staje się multiagencją kompletną. Oferujemy użytkownikom i klientom niespotykaną wcześniej w naszej branży elastyczność i dostosowanie do stylu funkcjonowania. Z drugiej strony: naszym agentom i partnerom oferujemy szereg przełomowych narzędzi technologicznych, pozwalających szybciej, precyzyjniej obsługiwać nowe grupy klientów – wyjaśnia Michał Daniluk, dyrektor zarządzający Punkty i członek jej zarządu.