Jak wynika z badania Edenred IPSOS, aż 75% badanych uważa, że karty żywieniowe to najbardziej preferowany benefit, jaki pracodawca może zaoferować zatrudnionym w ramach współpracy. Aż 82% pracowników stwierdza, że pozytywnie wpływają one na życie firmowe.
Na początku bieżącego roku pisaliśmy o współpracy, w ramach której kurierzy Glovo skorzystają z kart Adyen. Dzięki plastikom mogą oni opłacać zakupy zlecone przez klientów.
Pyszne.pl z kartami od Adyen
Dzięki kartom Takeaway Pay od Adyen pracownicy Pyszne.pl zyskają możliwość zamawiania i opłacania posiłków m.in. podczas dojazdów do pracy, podróży służbowych lub regularnych spotkań na świeżym powietrzu, bez konieczności raportowania wydatków.
Pierwszy etap wdrożenia zakłada wprowadzenie kart przedpłaconych dla pracowników w Europie do końca tego roku. Produkt będzie początkowo dostępny dla nowych i obecnych klientów korporacyjnych w Polsce, Holandii i Niemczech, a wkrótce także w kolejnych krajach. Skorzystać z niego będzie można w wybranych lokalach gastronomicznych, które akceptują karty Maestro i Mastercard.
Adyen Issuing to rozwiązanie umożliwiające wydawanie kart pod własną marką i wpierające obsługę wydatków, dzięki któremu całym procesem firmowych płatności można łatwo zarządzać w ramach jednej platformy. Pozwala to na większą elastyczność w użyciu wydawanych kart oraz w zarządzaniu wydatkami w czasie rzeczywistym. Adyen dostarcza wirtualne i fizyczne karty do swoich partnerów, dzięki czemu firmy zyskują większą kontrolę i możliwość analizy przepływów pieniężnych zarówno do dostawców, jak i tych, wychodzących od pracowników.
– Cieszymy się, widząc coraz więcej wdrożeń naszego rozwiązania do wydawania kart. Adyen Issuing nie tylko ułatwia Pyszne.pl i pracownikom klientów firmy robienie zakupów oraz spożywanie posiłków, ale także wspiera zespoły HR, które mogą z łatwością korzystać z przejrzystej i natychmiastowej analizy pracowniczych wydatków – komentuje Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen.