Klienci Banku Pocztowego od czerwca 2022 roku mogą korzystać z debetowej karty wirtualnej Mastercard z ubezpieczeniem zakupów online. Uruchomiając akcję promocyjną pn. „Wygraj Garmina z Bankiem Pocztowym”, bank zachęca nowych klientów do płatności wirtualnych.
Bank Pocztowy stawia na karty wirtualne
Na 90 klientów, którzy otworzą konto i wykonają kartą wirtualną najwięcej płatności o wartości minimalnej 10 zł w okresie trwania konkursu, czekają wielofunkcyjne zegarki typu smartwatch „Garmin Feniks 7”, którymi można płacić zbliżeniowo, podpinając do nich m.in. swoją kartę wirtualną.
Wniosek o założenie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego oraz o wydanie karty wirtualnej Banku Pocztowego klienci mogą składać przez stronę www, w placówkach stacjonarnych banku i Poczty Polskiej oraz za pośrednictwem infolinii, a umowę podpisać online z wykorzystaniem usługi AIS lub przez kuriera.
– Kampania promocyjna prowadzona jest głównie w social mediach: Facebooku, Instagramie i TikToku, a także w Google Ads. Działania komunikacyjne potrwają 6 tygodni. Karta nie posiada formy plastikowej i można jej zacząć używać natychmiast. Dodatkowo nasza karta wirtualna, jako pierwsza na polskim rynku, zawiera bezpłatny pakiet ubezpieczeń zakupów online. Pełnoletni posiadacze karty mogą też korzystać z programu lojalnościowego Mastercard Bezcenne Chwile – mówi Mariusz Gorzeń, Dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego.