– Połączenie usług bankowych i logistycznych ma ogromny potencjał, ponieważ użytkowników bankomatu i automatu paczkowego łączą te same oczekiwania – wygody i bezpieczeństwa. Liczymy na to, że – biorąc pod uwagę ogromną popularność usług InPost – nowa funkcjonalność zwiększy ruch w naszych centrach klienta – mówi Klaudiusz Spendowski, project manager ds. rozwoju sieci sprzedaży w banku BNP Paribas.

Paczkomaty InPost w placówkach bankowych BNP Paribas

Pilotaż programu obejmie 8 centrów klienta. To placówki w Warszawie (Al. Niepodległości 119, ul. Bora Komorowskiego 37, ul. Wrocławska 21), w Krakowie (ul. Bonarka 8), w Białymstoku (ul. Sienkiewicza 3), w Gdyni (ul. Kartuska 20), w Opolu (Rynek 24/25) oraz w Kutnie (ul. Podrzeczna 18). W planach są kolejne lokalizacje.

Paczkomaty InPost, według badania Gemius 2025, są preferowaną formą dostawy zakupów przez Internet dla ponad 87% ankietowanych. Wśród najmłodszych respondentów (15-24 lata) odsetek ten wynosi 94%. Dla 88% konsumentów decydująca jest bliskość urządzeń. Bank BNP Paribas dysponuje siecią 358 centrów klienta. W sumie 179 z nich to nowoczesne placówki, funkcjonujące w modelu bezgotówkowym (czyli bez tradycyjnej obsługi kasowej) – czytamy w komunikacie.

Niedawno pisaliśmy, że BNP Paribas jako pierwszy bank w Europie wprowadził międzynarodową kartę obciążeniową Mastercard Business World Elite dla klientów biznesowych. Ma to być najbardziej ekskluzywna karta dla tego typu klientów w ofercie banku. Karta obciążeniowa to rodzaj karty płatniczej umożliwiającej klientom biznesowym dokonywanie różnego rodzaju transakcji z odroczonym terminem płatności.

Z kolei w aplikacji mobilnej InPostu pojawiła się nowa funkcjonalność. Dzięki partnerstwu z buycoffee.to użytkownicy mogą postawić kurierowi wirtualną kawę – wyrażając w ten sposób wdzięczność za codzienną pracę.