21 marca 2019, 17:30:WETS – Warsaw Ecommerce Tech Sessions - Business Link Astoria, Warszawa

PZPN z nowym systemem biletowym do transakcji online

PZPN z nowym systemem biletowym

Wdrożenie systemu biletowego to kolejny etap rozwoju projektu “Łączy nas piłka”, realizowanego przez spółkę Blue Services z grupy Blue Media. Na pierwsze dwa mecze I reprezentacji Polski oraz reprezentacji U-21 sprzedano przez system biletowy “Łączy nas piłka” 100 tys. biletów w niecałe dwa miesiące od uruchomienia usługi.

– System biletowy “Łączy nas piłka” wyróżnia się bardzo dużą wydajnością oraz bezpieczeństwem. Ponadto został on tak skonstruowany, aby móc szybko zareagować na wypadek kilkudziesięciu różnych scenariuszy, jakie mogą się zdarzyć tuż przed imprezą. Wszystko po, to by dana impreza sportowa odbyła się bez żadnych zakłóceń dla kibiców – wyjaśnia Bartosz Ostrowski z Blue Services.

Bilety na mecze reprezentacji Polski nożnej kupisz online

Wdrożenie systemu biletowego to kolejny etap rozbudowy multiplatformy komunikacyjnej, tworzonej i rozwijanej od 2014 r. przez Blue Services, spółkę z grupy Blue Media. Przypomnijmy, że kibice reprezentacji Polski w piłce nożnej mogą kupować bilety za pośrednictwem oficjalnej strony PZPN od marca 2017 roku. Za bilet można zapłacić przelewem online (pay-by-link), kartą płatniczą lub kodem BLIK.

Multiplatforma od Blue Media to komplementarny zestaw autorskich rozwiązań informatycznych, skierowany do organizacji sportowych. Pozwala on na maksymalne wykorzystanie ich możliwości związanych z obecnością w internecie.

W skład multiplatformy wchodzą takie moduły jak: serwis internetowy z dedykowanym organizacjom sportowym systemem zarządzania treścią (CMS), zintegrowana ze stroną aplikacja mobilna, system do zarządzania kontem i relacją z kibicem (CRM), program partnerski, program lojalnościowy dla aktywnych kibiców, sklep internetowy oraz zaawansowany system biletowy.