mojePZU to platforma, za pomocą której klienci PZU mogą załatwić sprawy bez wychodzenia z domu. Za pośrednictwem serwisu użytkownik może między innymi zakupić czy odnowić polisę, zgłosić szkodę, sprawdzić jej status, a nawet umówić wizytę lekarską.
Płatności cykliczne dostępne w mojePZU
Jak ustawić płatność cykliczną z poziomu mojePZU? Po zalogowaniu się na swoje konto, należy przejść do zakładki „Profil” i dodać nową kartę płatniczą. Po przekierowaniu na stronę operatora płatności wystarczy uzupełnić dane karty. Utworzenie płatności cyklicznej dla wybranego ubezpieczenia dostępne jest w zakładce „Płatności” . Usługę można wyłączyć lub edytować w dowolnym czasie.
– Kilka tygodni temu rozbudowaliśmy system płatności internetowych, współpracując z Bankiem Pekao oraz Tpay. Dziś robimy kolejny krok, udostępniając możliwość płatności cyklicznych. Zależy nam, by klienci mieli możliwość korzystania z wszelkich udogodnień. Cieszymy się, że jest to dostrzegane i doceniane, zarówno przez ponad 3 miliony użytkowników mojePZU, jak również ekspertów w świecie e-commerce – mówi Grzegorz Nowakowski, dyrektor ds. ecommerce PZU.
– Rozwijamy mojePZU w kierunku kompleksowego kanału cyfrowego, w którym dodawane nowe produkty i funkcjonalności dają klientom komfort korzystania z szerokiej oferty usług Grupy PZU. Jednym z takich obszarów rozwoju jest udostępnienie szerokiego spektrum metod płatności, w tym płatności automatycznych, które cieszą się coraz większą popularnością – mówi Maciej Gołaś, dyrektor zarządzający ds. Rozwoju Usług i Platform Cyfrowych PZU.