W komunikacie czytamy, że ma to być pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku porównywarek ubezpieczeniowych w Polsce. Klienci zyskają dostęp do pełnej oferty polis OC i autocasco, eliminując konieczność wypełniania długich formularzy. Wdrożenie było możliwe dzięki bliskiej współpracy technologicznej między mulitporównywarką i kilkunastoma towarzystwami ubezpieczeniowymi oferującymi za jej pośrednictwem polisy komunikacyjne.
Łatwiejszy zakup ubezpieczenia w rankomat.pl
Nowy sposób zakupu OC i AC jest dostępny na stronie rankomat.pl. Korzystają z niego również doradcy porównywarki, z którymi można skontaktować się telefonicznie. Dzięki temu klienci mają możliwość bezpośredniej rozmowy. Obecnie w rankomat.pl pracuje prawie 200 doradców ubezpieczeniowych.
– Zakup ubezpieczenia OC czy autocasco kojarzy się z koniecznością wypełniania długich, skomplikowanych formularzy pełnych trudnych pytań. Obawę może budzić fakt, że niepoprawnie czy nieprecyzyjnie udzielone odpowiedzi spowodują wyliczenie składki ubezpieczeniowej, która nie będzie chroniła w odpowiedni sposób w przypadku szkody. Dzięki ograniczeniu liczby pytań do najbardziej niezbędnych proces zakupu ubezpieczenie jest prostszy – mówi Łukasz Janda, CPO rankomat.pl.
Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci będą mogli porównać dziesiątki ofert, wybierając dla siebie najlepiej dopasowaną polisę. To wszystko odbędzie się bez konieczności znajomości pełnej historii swoich ubezpieczeń czy podawania skomplikowanych danych. Udzielanie odpowiedzi na większość pytań bierze bowiem na siebie rankomat.pl – czytamy w komunikacie.