– Cieszymy się oddając w ręce klientów komunikator Revolut Chat. To nasz kolejny krok w budowie globalnej super aplikacji finansowej. Klienci sygnalizowali nam, że przydałaby się funkcja ułatwiająca rozmowy na temat szczegółów transakcji. Prosili o proste rozwiązanie, niewymagające przełączania się do innego okienka lub aplikacji. Mam nadzieję, że nowa funkcja spełni ich oczekiwania – powiedział Nik Storoński, współzałożyciel i CEO w Revolut.
Jak korzystać z funkcji czatu w aplikacji Revolut?
Aby skorzystać z komunikatora Revolut Chat, należy wejść w zakładkę „Przelewy” w aplikacji Revolut. Okienko rozmowy otworzy się po wybraniu jednej z osób na liście kontaktów. Czat jest integralnym elementem usługi „Przelewy”, nie ma więc potrzeby otwierać żadnych dodatkowych okienek.
Po wpisaniu wiadomości na czacie i wybraniu ikonki niebieskiej strzałki, wiadomość jest wysyłana. W tym samym momencie odbiorca otrzymuje na swoim telefonie powiadomienie o nowej korespondencji. Wszystkie wiadomości na czacie są szyfrowane. Klienci, by skorzystać z funkcji czatu, muszą zaktualizować aplikację Revolut co najmniej do wersji 8.72.
Użytkownicy, którzy nie chcą używać czatu, mogą dezaktywować nową funkcję w ustawieniach – w sekcji „Prywatność”. Dostępna jest także możliwość zablokowania innych klientów w funkcji czatu. Komunikator nie jest obecnie dostępny w aplikacji Revolut dla dzieci. Czat może być używany wyłącznie pomiędzy klientami, którzy podali swój numer telefonu i posiadają historię transakcji.
Czat dla klientów to nie jedyna nowość udostępniona ostatnio w aplikacji Revolut. Brytyjski fintech niedawno wprowadził funkcję, która pozwala zmienić zwykłą kartę Revolut w kartę do płatności kryptowalutami. Usługa na początek dostępna jest w Wielkiej Brytanii i Szwajcarii.