Revolut po niedawnej rundzie finansowania, w której pozyskał 500 milionów dolarów realizuje kolejne zaplanowane kroki w obszarze ekspansji produktowej (jak ostatnio wprowadzone ekspozycja na ceny towarów – pierwszym z nich jest złoto, nowa aplikacja Revolut Junior – sprzyjająca edukacji finansowej dzieci i młodzieży) oraz geograficznej (przygotowywane premiery usługi na rynku kanadyjskim, amerykańskim i japońskim).

Lifiting Revolut – „super app”

Jedną z nadchodzących zmian będzie też lifting marki Revolut, który rozpoczął się 20 marca – od niewielkich zmian w logotypie (zmienione logo jest już widoczne w aplikacji, na stronie i na blogu Revolut) i stopniowo będzie kontynuowany w nadchodzących tygodniach i miesiącach. Ambicją Revolut jest stanie się globalną “super aplikacją”, w ramach której użytkownik ma dostęp do wszelkiego rodzaju usług finansowych – nowe logo ma symbolizować te zmiany.

Pierwotne logo Revolut ma już 5 lat i towarzyszyło marce od powstania, aż do dziś, w zupełnie niezmienionej formie. Odświeżone logo jest wizualnie i technicznie prostsze, przez co łatwiejsze do prezentacji i dopasowania do wielu rodzajów tła i formatów. Ma trafić w gusta globalnego użytkownika, zarówno Europejczyków, jak i mieszkańców Ameryki, Australii i Azji.

Kolejne zmiany w obszarze identyfikacji wizualnej będą następować stopniowo i będą rozciągnięte w czasie. Ponadto fintech czyni kroki by uzyskać licencję bankową w UK. Jako bank będzie mógł rozszerzyć portfolio usług i rozszerzyć bazę klientów, która obecnie wynosi ponad 10 mln użytkowników na całym świecie.

Przy okazji warto wspomnieć, że z uwagi na epidemię koronawirusa SARS-CoV-2 aż 2200 pracowników firmy zostało oddelegowanych do pracy zdalnej.