Jak działa usługa? Allegro Care to dodatkowe ubezpieczenie nowych i używanych przedmiotów w najważniejszych podkategoriach elektroniki na Allegro. W zależności od indywidualnych potrzeb i samego przedmiotu klienci mają do wyboru pasujący zakres i okres ochrony. W razie awarii, uszkodzenia lub kradzieży można liczyć na szybką, bezgotówkową naprawę w ramach usługi door-to-door lub wypłatę gotówki równej ceny zapłaconej za urządzenie, jeśli naprawa jest niemożliwa.
Dodatkowe ubezpieczenie elektroniki dzięki Allegro Care
Ochronę ubezpieczeniową w usłudze Allegro Care zapewnia Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A.
Wystarczą dwa kliknięcia przy zakupie elektroniki na Allegro, aby uchronić się przed nieprzewidzianym wydatkiem w razie przypadkowego uszkodzenia, awarii i kradzieży sprzętu. Co więcej, cena ubezpieczenia (które można opłacić także przez usługę Allegro Pay) jest korzystna, a zakres ochrony szeroki, przy bardzo niewielu, racjonalnych wyłączeniach – czytamy w komunikacie.
Wszystkie informacje o polisach kupionych na Allegro klienci znajdą w zakładce Moje Ubezpieczenia, gdzie sprawdzą szczegóły posiadanej ochrony, będą mogli pobrać polisę i Warunki Ubezpieczenia oraz łatwo zrezygnować z ubezpieczenia w ciągu 30 dni od zakupu. Zobaczą tam też aktualny status zgłoszonej szkody. Zakładka jest dostępna w aplikacjach, wkrótce będzie też dostępna w przeglądarkach.
Allegro Care uzupełnia dotychczasowe bezpłatne usługi ochrony zakupów na platformie. Pierwsza z nich to bezpłatny program Allegro Protect, który zabezpiecza m.in. przed wadami powstałymi z winy sprzedawcy lub podczas dostawy. Druga to (również bezpłatna) gwarancja wydawana przez sprzedawcę lub producenta. Usługa Allegro Care ma być rozwijana i rozszerzana o kolejne funkcjonalności.