Partnerzy mają budować dzięki temu swoją przewagę konkurencyjną, zwiększać obroty i lojalność klientów. Ci z kolei, dzięki łatwemu dostępowi do pieniędzy mogą ustabilizować i rozwijać swój biznes. Obie strony zyskują, ponieważ w działalności B2B sukces merchanta zależy od sukcesów jego klientów – czytamy w komunikacie.

PragmaGO.tech – embedded finance dla B2B

Usługi embedded finance to m.in. Biz Now Pay Later (płatności odroczone dla biznesu) czy Merchant Cash Advance (również w formie zaliczki przychodowej Pay By Sales). Za rozwój technologii odpowiada ponad 40-osobowy zespół developerów i specjalistów UX/UI.

PragmaGO.tech jest największym w Polsce dostawcą usług embedded finance dla biznesu. Naszym celem jest dostarczanie usług finansowych dla biznesu, które są tak samo łatwo dostępne, wygodne i efektywne, jak te dla konsumentów. Identyfikujemy potrzeby przedsiębiorców i odpowiadamy na nie – mówi Danuta Czapeczko, Wiceprezes Zarządu PragmaGO.

Usługi w modelu embedded finance wymagają zastosowania nowoczesnej technologii. Czas to pieniądz – dla przedsiębiorców, korzystających z embedded finance – dosłownie. Dzięki naszym autorskim mechanizmom decyzyjnym jesteśmy w stanie ocenić ryzyko finansowania, obliczyć scoring i wydać decyzję kredytową nawet do 2 minut, w pełni online – dodaje Wojciech Bublik, Prezes Zarządu PragmaGO.tech.

Produkty pod marką PragmaGO.tech są dostępne u takich partnerów jak Polskie ePłatności czy imoje.