Do tej pory infolinia banku obsługiwała dziennie około 400 zgłoszeń dotyczących odzyskiwania dostępu do bankowości – czytamy w komunikacie.

Jak odzyskać hasło w Banku Pocztowym?

Bank Pocztowy wprowadził możliwość samodzielnego odzyskania hasła do bankowości internetowej, a następnie zmiany hasła. Do tej pory wymagało to kontaktu z infolinią lub wizyty w placówce bankowej. Obecnie wystarczy wypełnienie formularza na stronie logowania do bankowości.

Formularz do samodzielnego odzyskiwania dostępu do bankowości internetowej jest umieszczony bezpośrednio na stronie logowania, pod oknem do wpisywania danych dostępowych. Aby skorzystać z tej funkcjonalności, w bankowej kartotece danych klienta muszą widnieć aktualne dane kontaktowe i osobowe, takie jak adres e-mail, numer telefonu komórkowego oraz numer dowodu osobistego.

Proces rozpoczyna się od podania numeru NIK, który system weryfikuje i decyduje o kontynuowaniu procesu. Następnie, klient wpisuje adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego i zatwierdza wpisane dane kodem otrzymanym na podany adres e-mail. Kolejnym krokiem jest odpowiedź na 5 pytań dotyczących posiadanych produktów w banku oraz potwierdzenie tych danych wprowadzając otrzymany w wiadomości SMS kod. Na zakończenie klient otrzymuje SMS z jednorazowym hasłem do bankowości, umożliwiającym odzyskanie dostępu.

Kilka tygodni temu pisaliśmy, że klienci Banku Pocztowego zyskali możliwość szybszego przystąpienia do programu lojalnościowego Mastercard Bezcenne Chwile, bezpośrednio z poziomu bankowości internetowej Pocztowy24 oraz aplikacji mobilnej Pocztowy.