Wszystko za sprawą współpracy sieci z firmą LeasLink, liderem w oferowaniu leasingu jako formy płatności. Dedykowane stoiska mają pojawić się w kolejnych 80 sklepach na terenie całej Polski.

Płać leasingiem i oszczędzaj czas

LeaseLink to jeden z ciekawszych fintechów na polskim rynku. Firmie udało się wdrożyć usługę leasingu jako metody płatności w sklepach internetowych, przy czym jest to leasing niesamochodowy. W Internecie taka forma płatności praktycznie nie funkcjonowała – chyba, że jako agregator wniosków, przekierowujący do stacjonarnego doradcy. Wymaga to dużego zaangażowania po stronie klienta i jest dosyć czasochłonne.

Właśnie dlatego LeaseLink zaoferował coś nowego na polskim rynku, tzn. możliwość wyleasingowania praktycznie dowolnego przedmiotu za pośrednictwem Internetu (funkcjonują jako metoda płatności w Przelewy24). Pisaliśmy o nich już wielokrotnie – zapraszamy m.in. do lektury wywiadu z prezesem LeaseLink, Wojciechem Kazimierskim.

W zeszłym roku nastąpił dynamiczny wzrost skali działania firmy. Baza klientów osiągnęła 10 tys. klientów, natomiast przychody spółki w 2017 roku wyniosły 3,4 mln zł, a strata netto osiągnęła poziom 1,4 mln zł.

Samo rozwiązanie wykorzystywane w sklepach Media Markt wydaje się bardzo ciekawe. Wygląda na to, że dzięki niemu nie trzeba będzie czekać w kolejkach do doradcy lub do kasy. Media Markt to nie jedyna sieć, z którą współpracuje LeaseLink – ich usługa dostępna jest w sklepach internetowych i stacjonarnych, np. Allegro, Saturn, IKEA (na razie tylko Centrum dla Firm), czy RTV Euro AGD.