Klienci Santander Bank Polska mogą zawnioskować i odebrać oświadczenia bez wychodzenia z domu. Dostęp do bankowości elektronicznej wystarczy, aby złożyć wniosek o wydanie odpowiednich dokumentów, a potem odebrać je w swojej skrzynce w e-bankowości.
Nowość dla klientów Santander Bank Polska
Dotychczas klienci mogli wnioskować o oświadczenie na różne sposoby, między innymi telefonicznie, u doradcy, w oddziale czy w bankowości internetowej, ale jego odbiór był możliwy wyłącznie w oddziałach banku.
Obecnie klienci Santander Bank Polska mogą odebrać oświadczenie do ustanowienia hipoteki podpisane przez bank w swojej skrzynce w bankowości elektronicznej. Wraz z oświadczeniem otrzymują także w formie elektronicznej pełnomocnictwo osoby reprezentującej bank. Taki komplet dokumentów można przekazać mailem notariuszowi, bez potrzeby ich drukowania.
– Proces obsługi kredytu hipotecznego digitalizujemy systematycznie, aby ułatwiać i przyspieszać dostarczanie niezbędnych dokumentów klientom, bez potrzeby wizyty w banku. To rozwiązanie umożliwia nie tylko cyfrowy obieg dokumentów między bankiem a klientami, ale także później pozwala przekazać notariuszowi odpowiednie dokumenty elektronicznie – mówi Małgorzata Jawor – Piotrowska, Departament Obsługi Klientów Detalicznych Santander Bank Polska.