PeP Store, znany wcześniej jako Simapka, miał obsłużyć ponad 10 milionów klientów i działa obecnie w ponad 8,5 tys. sklepów w Polsce. W samym segmencie rejestracji kart SIM osiągnął ponad 30-procentowy udział rynkowy poza kanałami operatorów – czytamy w komunikacie prasowym.
Polskie ePłatności wprowadzają PeP Store
PeP Store integruje różne usługi. To między innymi rejestracja i doładowania kart SIM, sprzedaż kart podarunkowych, obsługa przenoszenia numerów, płatności kartą i integracja z terminalem, usługi kurierskie, dystrybucja ubezpieczeń, płatności za subskrypcje do serwisów z grami oraz VOD, doładowania liczników prądu, czy przekazy pieniężne.
Rozwiązanie jest dostępne jako aplikacja mobilna na Android i iOS, wersja webowa, czy dedykowane terminale z drukarką i skanerem. PeP Store to także programy aktywizujące detalistów – z gamifikacją opartą na rankingach, badge’ach i nagrodach. Platforma oferuje też narzędzia komunikacji – od personalizowanych powiadomień push i e-mail, po banery w aplikacji, moduły ankietowe czy dedykowany blog – czytamy w komunikacie.
Kilka tygodni temu pisaliśmy, że Polskie ePłatności we współpracy m.in. z POSbistro, wprowadziły na rynek terminal All in One, który integruje funkcje terminala płatniczego, wirtualnej kasy fiskalnej oraz systemu sprzedaży POS. Rozwiązanie ma spełniać nowe wymogi prawne dotyczące kas fiskalnych online.
Jakiś czas temu podawaliśmy, że Polskie ePłatności nawiązały współpracę z platformę e-commerce Shoper. Partnerstwo ma na celu zapewnienie sprzedawcom korzystającym z platformy Shoper dostęp do terminali płatniczych, dzięki którym będą mogli realizować również sprzedaż stacjonarną.