Początki Stuart sięgają 2015 roku. Obecnie platforma działa w 6 krajach i łącznie 150 miastach. Do tej pory współpracę z nią podjęło ponad 8 tys. klientów biznesowych, w tym Sphinx, Abercrombie & Fitch, Nespresso, IKEA. Globalnie Stuart zatrudnia ponad 700 pracowników.
Stuart świętuje drugi rok obecności w Polsce
Francuska firma zawitała do Polski w naznaczonym pandemią 2020 roku. Początkowo świadczyła usługi kurierskie w Toruniu i Szczecinie. Od tamtego momentu liczba współpracujących ze Stuart kurierów wzrosła dziesięciokrotnie, a szeregi lokalnego zespołu zasiliło dwudziestu nowych pracowników.
– Właśnie teraz, gdy obchodzimy na polskim rynku drugie urodziny, możemy pochwalić się dostarczeniem milionowej przesyłki. Chcemy się dalej rozwijać i stawiać sobie kolejne ambitne cele, przede wszystkim jakościowe. Obecnie prowadzimy rozmowy z szeregiem sieci detalicznych z różnych branż i już wkrótce będziemy mogli pokazać, że szybka realizacja wysyłek to nie tylko domena branży gastronomicznej – mówi Agnieszka Majewska, General Manager w firmie Stuart.
Stuart w ostatnich miesiącach poszerza działalność nad Wisłą, otwierając się kolejno w Krakowie i Katowicach, a niedawno także w Łodzi. Do ekspansji na kolejne miasta przyczyniła się m.in. współpraca ze spółką AmRest, która zarządza takimi markami jak KFC czy Pizza Hut.
Niedawno firma Stuart uruchomiła w Polsce kolejną usługę, do tej pory znaną jedynie klientom zagranicznym. Daje ona możliwość nawiązania z platformą szybkiej, jednorazowej współpracy, bez formalności i potrzeby integrowania systemów IT, pozwalając przy tym na śledzenie dostawy w czasie rzeczywistym.