Partner serwisu Visa dla biznesu

Tęczowe karty płatnicze w Revolut, który ma już 12 mln klientów

Fintek
Fintek
#Fintech#Revolut
Opublikowano: 3 lipca 2020, 10:43 Aktualizacja: 6 lipca 2020, 09:52

Revolut ma już ponad 12 milionów użytkowników na świecie. Z okazji światowego miesiąca Pride Fintech udostępnił klientom w Europie serię kart w kolorach tęczy.

Karta Pride - datki dla ILGA Europe

By zamówić okolicznościową kartę, klienci Revolut muszą przekazać datek w minimalnej kwocie 3 GBP (lub ekwiwalent w innej walucie, czyli ok. 15 zł) na rzecz ILGA-Europe, organizacji charytatywnej zabiegającej o prawa osób LGBTI+ w Europie i w Azji Centralnej.

Funkcja Revolut Donations umożliwia klientom przekazywanie datków na rzecz ILGA-Europe także w formie zaokrąglonych końcówek z codziennych płatności lub stałych cyklicznych datków np. co tydzień, lub co miesiąc. 100% przekazanych kwot trafia bezpośrednio do organizacji charytatywnej.

200 tys. kart w kolorze tęczy

W 2019 roku Revolut udostępnił swoim klientom w Europie 30 tysięcy kart Pride w kolorach tęczy. Wszystkie zostały zamówione w ciągu 24h. W tym roku Revolut udostępni 200 tysięcy kart. Jeśli za każdą z nich klienci złożą minimalny datek 3 GBP (15 PLN), będzie to oznaczało wsparcie dla ILGA Europe na poziomie ok. 600 tysięcy GBP (3 mln PLN).

– W ostatnich latach, Pride stało się narzędziem marketingu dla wielu marek konsumenckich. Część z nich mówi dużo na temat różnorodności, ale oferuje niewiele albo nic na rzecz społeczności LGBTI+. Dzięki wprowadzeniu minimalnego datku charytatywnego, chcemy zebrać ok. 600 tysięcy GBP dla organizacji, która faktycznie, na co dzień zabiega o prawa społeczności LGBTI+ – powiedział Chad West, dyrektor, Global Marketing & Communications w Revolut.

– To kluczowy czas dla praw osób LGBTI+ w Europie, gdzie jesteśmy świadkami stagnacji lub erozji ochrony praw mniejszości, którą przyspieszył dodatkowo kryzys COVID-19. Ponieważ pokazywanie solidarności z osobami LGBTI+ jest dziś ważniejsze niż kiedykolwiek, cieszymy się z kolejnego etapu naszej współpracy z Revolut. Wsparcie społeczności klientów Revolut ma znaczenie i realny wpływ na działania naszych wolontariuszy w Europie i Azji Centralnej. Dzięki datkom zebranym przy okazji okolicznościowej serii tęczowych kart, będziemy mogli zrobić więcej na rzecz społeczności LGBTI+, zabiegania o prawa mniejszości i dla naszego oddolnego ruchu – powiedziała Anna Shepherd, Partnerships Manager, ILGA-Europe.

/LP/Revolut


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

teczowe-karty-platnicze-w-revolut-ktory-ma-juz-12-mln-klientow