O tym, że Twisto pozwoli na odroczenie płatności o 60 dni mogliście przeczytać na Fintek.pl już kilka tygodni temu – przy okazji wywiadu z Renatą Salatą, CCO Twisto. Fintech został już oficjalnie przejęty przez australijskiego giganta BNPL, firmę Zip. Z rozmowy dowiecie się m.in. co to oznacza dla Twisto, czy spółka przejdzie rebranding, jakie nowe produkty pojawią się w ofercie oraz kiedy firma zacznie zarabiać.
Fintech Twisto umożliwia odroczenie płatności o 60 dni
W akcję włączyły się duże e-sklepy z różnych segmentów rynku. Partnerami kampanii są: Hebe, New Balance, Go Sport, MintiShop, W Kruk, Ochnik, Intymna, C&A, Tania książka, Gandalf, Venezia, Andżela, Duka, Coffee Desk, Pani Swojego Czasu, Strefa kursów, ZOO art, O bag, Unisono, Streetstyle24.pl, Skalnik.pl i Sport-shop.
Aby skorzystać z promocji „Kup teraz, zapłać za 60 dni”, należy zrobić zakupy u partnerów akcji, a następnie jako metodę płatności wybrać Twisto lub PayU – i kolejno Płacę Później. Tym samym za zakupy zapłacimy dopiero za 60 dni, a więc już w nowym roku. Promocja dotyczy zarówno klientów, którzy mają konto Twisto, jak i tych niezarejestrowanych.
Kampania jest realizowana w Polsce i Czechach i potrwa do 23 grudnia 2021 r. Obejmuje m.in. emisję spotu na YouTube, reklamę na Spotify, działania performance i digital oraz współpracę z influencerami.
– Płatności buy now, pay later Twisto umożliwiają przesunięcie części kosztów na później oraz przetestowanie produktu przed zapłatą. W naszej najnowszej kampanii chcieliśmy pokazać, że nie trzeba rezygnować ze świątecznych marzeń, tylko zrealizować je teraz z Twisto, a zapłacić za nie dopiero za 60 dni, czyli po nowym roku i to bez żadnych dodatkowych kosztów – mówi Adam Miziołek, country manager Twisto w Polsce.