Usługa dzielenia płatności na trzy części jest już dobrze znana zarejestrowanym użytkownikom Twisto. Od grudnia 2020 roku mogą oni podzielić zakupy powyżej 200 zł na trzy części w partnerskich sklepach internetowych. Teraz rozwiązanie jest dostępne także dla niezarejestrowanych klientów.
„Podziel na 3” od Twisto dostępne bezpośrednio w koszyku e-sklepu
W przypadku zakupów w Selsey z wykorzystaniem „Podziel na 3”, użytkownik nie musi rozpoczynać ich, przechodząc na stronę e-sklepu z poziomu aplikacji Twisto. Podziału płatności na trzy można dokonać bezpośrednio w koszyku Selsey.
Klienci mogą bezpłatnie rozłożyć każdą płatność o wartości min. 200 zł na trzy części. Na wprowadzeniu usługi mają zyskać również e-sklepy, ponieważ możliwości bezpłatnego rozłożenia płatności, może zwiększać liczbę dokonywanych zakupów i ich wartość – czytamy w komunikacie.
Aby skorzystać z usługi, wystarczy zrobić zakupy o wartości min. 200 zł wybierając “Podziel na 3” spośród metod płatności i postępować zgodnie z instrukcją. W przypadku klientów, którzy nie mają konta Twisto, poprosimy jedynie o niezbędne dane, takie jak adres e-mail, numer PESEL czy dane karty płatniczej.
Podczas finalizacji zakupów klient zapłaci tylko pierwszą część ceny, która zostanie automatycznie pobrana z karty. Pozostałe dwie części będzie mógł spłacić w ciągu kolejnych dwóch miesięcy – może sam wybrać, czy chce je opłacać samodzielnie, czy mają być one pobierane automatycznie z karty.