Goodie szacuje, że do końca 2021 roku obrót wyniesie 600 mln zł. Coraz większą popularnością cieszą się również eKarty podarunkowe goodie.

– Przydzieliliśmy użytkownikom już ponad 7 mln zł zwrotu za zakupy. W zaledwie 7 pierwszych miesięcy tego roku zrobiliśmy większy obrót – liczony jako suma wydanych z nami środków w sklepach internetowych – niż w całym 2020 roku. Spodziewamy się, że do końca roku  użytkownicy goodie wydadzą na naszej platformie około 600 mln zł – mówi Marcin Banacki, Członek Zarządu Millennium Goodie.

Goodie prezentuje najnowsze wyniki

W 2020 r. platforma goodie wygenerowała ponad 300 mln obrotu i przeszło 2,6 mln transakcji cashback. Od początku działania programu przydzielono użytkownikom około 19 mln zł cashbacku. Uruchomiony we wrześniu 2018 r. program goodie cashback pozwalający na otrzymywanie zwrotu części pieniędzy wydanych w kilkuset sklepach internetowych, szybko stał się najpopularniejszą usługą oferowaną przez platformę – czytamy w komunikacie.

Rośnie również popularność eKarty podarunkowej goodie. Platforma od czasu wprowadzenia produktu w grudniu 2019 r. sprzedała już ponad 50 000 cyfrowych kart podarunkowych. Kartę można w kilka chwil założyć w aplikacji mobilnej goodie i przesłać wybranej osobie wraz ze spersonalizowanymi życzeniami, np. jeśli nie mamy możliwości spotkać się bezpośrednio. To również doskonały sposób na przekazanie w pełni zdalnie nagród pracownikom lub klientom firm. Środki przekazane na karcie obdarowana osoba może wykorzystać w dowolnym sklepie internetowym i stacjonarnym na terenie Polski. Kartą można płacić wielokrotnie, aż do wykorzystania dostępnej na niej kwoty.