Zakup biletów komunikacji miejskiej to już kolejna usługa VAS (value added services), czyli niezwiązana bezpośrednio z bankowością, udostępniona w aplikacji Getin Banku. Klienci banku bezpośrednio z poziomu aplikacji mogą już m.in. dokonywać płatności za parkowanie.

Bilety komunikacji miejskiej w aplikacji Getin Banku

Jak skorzystać z nowej usługi? Przed pierwszym zakupem biletu, należy po zalogowaniu aktywować usługę w aplikacji Getin Banku. Dzięki włączonej geolokalizacji aplikacja wskaże właściwe miasto i przeprowadzi przez proces zakupu. Koszt biletu wyniesie dokładnie tyle, ile w kiosku czy biletomacie.

W zakładce „moje bilety” można podejrzeć wszystkie bilety kupione w aplikacji oraz szczegóły każdego z nich. W razie kontroli wystarczy wybrać zakładkę „moje bilety”. Następnie w aktywnych biletach należy otworzyć „szczegóły biletu” i okazać kod QR kontrolerowi. W „szczegółach biletu” widoczny jest także czas, który pozostał do końca ważności biletu.

–  Możliwość zakupu biletu w aplikacji mobilnej to dla naszych klientów wygoda i oszczędność czasu. Mamy świadomość, jak bardzo jest on cenny, dlatego stale pracujemy nad rozwiązaniami, które pomagają go zaoszczędzić. Wiemy, że dla naszych klientów są one szczególnie ważne. Zakup biletu komunikacji miejskiej w naszej aplikacji trwa tylko kilka sekund, nie wymaga stania w kolejce do kiosku czy czekania, aż bilet wydrukuje się w biletomacie – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej Getin Noble Banku.