Nowa funkcja pozwoli na nabycie biletów jednorazowych, krótkoterminowych oraz dobowych, obowiązujących w warszawskiej komunikacji miejskiej. O sprawie pisze serwis DlaHandlu.

Bilety komunikacji miejskiej w aplikacji Żabka już w Warszawie

Obsługa jest prosta – wystarczy wejść w aplikacji w sekcję „Komunikacja miejska”, wybrać Warszawę, określić rodzaj biletu, a następnie opłacić go za pomocą BLIKA, Google Pay lub Apple Pay. Po dokonaniu płatności bilet należy aktywować, skanując kod QR w pojeździe.

Podobnie jak w przypadku innych usług dostępnych w Żappce, także przy zakupie biletów komunikacji miejskiej klienci będą nagradzani żappsami. Punkty te można wymienić na kawę, śniadanie, kupony rabatowe lub inne produkty w jednym z prawie 11,8 tys. sklepów Żabka w całej Polsce. 1 zł wydany w aplikacji to 4 żappsy, a dzięki funkcji przelewów można się nimi podzielić z innymi użytkownikami – na przykład z osobą, z którą podróżujemy.

Nowa funkcja nie ogranicza się wyłącznie do Warszawy. W aplikacji dostępne będą bilety na I strefę (obszar miasta) oraz II strefę – obejmującą podwarszawskie miejscowości, w których obowiązują bilety ZTM. Oferta obejmuje zarówno bilety normalne, jak i ulgowe, a także przejazdy wszystkimi środkami komunikacji miejskiej oraz pociągami Kolei Mazowieckich w wyznaczonych strefach.

Warszawa jest kolejnym miastem, w którym Żabka wprowadza możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej w swojej aplikacji. W tym zakresie spółka współpracuje z fintechem mPay. Podobna usługa działa już w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii (od marca tego roku), a także m.in. w Łodzi, Bydgoszczy, Lublinie i Białymstoku. Sieć zapowiada dalsze rozszerzanie funkcji na kolejne lokalizacje.

Ostatnio pisaliśmy także, że Żabka przygotowuje się do wdrożenia własnej usługi odroczonych płatności, dzięki której klienci będą mogli kupić produkty od ręki, a zapłacić za nie dopiero po dwóch tygodniach. Nowa funkcja o nazwie Żappo jakiś czas temu pojawiła się testowo w aplikacji Żappka.