Wiktor Stopa i Aleksej Koscejev posiadają wieloletnie doświadczenie w obszarze skalowania biznesu i marketingu, ich zadaniem będzie wprowadzenie marki Revolut w regionie DACH i CEE na rynek masowy – czytamy w komunikacie.

Wiktor Stopa piastował wcześniej kierownicze funkcje w obszarze marketingu w niemieckiej branży fintech – w tym insurtechu Clark, gdzie odpowiadał za offline marketing, oraz w fintechu LIQID Investments. Z kolei Aleksej Koscejev, zanim przeszedł do Revolut, pełnił rolę Global Head of TV & offline w niemieckiej centrali firmy Delivery Hero, gdzie odpowiadał za rynki w Europie, Ameryce, regionie MENA i APAC. Wcześniej, pełnił kierownicze role w dziale marketingu Lidl na Litwie i w litewskim oddziale domu mediowego Vizeum (obecnie pod marką Iprospect, należącą do sieci Dentsu Aegis), gdzie pracował ponad 8 lat.

Regionalny wzrost w regionach CEE i DACH

Społeczność klientów Revolut w regionie CEE liczy ponad 5 milionów osób a w regionie DACH ponad 1 milion osób. To kluczowe rynki z punktu widzenia inwestycji w dalszą ekspansję firmy w Europie.

Jako Head of Growth na rynkach niemieckojęzycznych (DACH), Wiktor Stopa odpowiada za działania w obszarze marketingu i wzrostu biznesu fintechu w Niemczech, Austrii i w Szwajcarii. Należą do nich budowa zespołu i procesów, nawiązywanie partnerstw z lokalnymi markami w Niemczech, Austrii i Szwajcarii, wdrożenie kampanii reklamowych i komunikacyjnych w wybranych kanałach online i offline.

Jako Head of Growth w regionie Środkowo-Wschodniej Europy (CEE), Aleksej Koscejev odpowiada za rozwój biznesu Revolut w Polsce, Rumunii, Węgrzech, Czechach i Słowacji, krajach bałtyckich, Litwie, Łotwie i Estonii, a także w Chorwacji i Bułgarii.

Zadaniem menedżera będzie uruchomienie partnerstw z markami, agencjami, sieciami afiliacyjnymi, influencerami, wydawcami, domami mediowymi i produkcyjnymi, zaplanowanie i wdrożenie strategii marketingowych i wielokanałowych kampanii – w tym digital, community management, content i offline marketingowych oraz pierwszej międzynarodowej kampanii telewizyjnej Revolut.