Worldline prezentuje dziś nową tożsamość marki. Wyrazem tego jest stworzenie jednego, wyraźnego szyldu „Worldline” pod którym będą działać wszystkie marki grupy, i który zastąpi wszystkie dotychczasowe marki. W tym, Six Payment Services, equensWorldline, Bambora i Paymark.

Nowy szyld marki Worldline

Marka Ingenico, jako wiodąca marka w swoim segmencie rynku, będzie nadal używana przez linię biznesową Terminale, Rozwiązania i Usługi – czytamy w komunikacie.

Worldline z pełnym zaangażowaniem wspiera ludzi, akceptantów, banki i instytucje, które przetwarzają i akceptują płatności. Każdego dnia, zespół naszych doświadczonych «Worldlinersów» pracuje z pełnym oddaniem nad wiarygodnymi rozwiązaniami dla naszych klientów, wspierając ich wzrost i ambicje rozwojowe w szybko zmieniającym się cyfrowym świecie – mówi Gilles Grapinet, Prezes i Dyrektor Generalny Worldline

Kluczowym momentem w historii grupy był styczeń 2020 roku, kiedy to po wyodrębnieniu w 2019 roku z Grupy Atos, uzyskała pełną niezależność. Wszystkie marki grupy zostaną teraz skonsolidowane i zharmonizowane w ramach jednolitej architektury oraz nowej, wyróżniającej się tożsamości marki.