Współpraca obejmuje cały klubowy ekosystem płatności – od sklepu internetowego i Legia FanStore, przez Legia Park, po punkty gastronomiczne i parkingi. Kibice zapłacą kartą, telefonem lub zegarkiem. Fani będą mogli korzystać z większej liczby metod płatności – także mobilnych i międzynarodowych – oraz z szybszego procesu zakupowego.

Fintech Adyen nawiązuje współpracę z Legią Warszawa

W komunikacie prasowym czytamy, że zintegrowane podejście Adyen do płatności ma oznaczać większą wygodę, jak również spójne doświadczenie we wszystkich kanałach online i offline. Dzięki temu kibice Legii Warszawa będą mogli korzystać z zakupów, płynnych zwrotów i wymian między kanałami sprzedaży, czy otrzymywać spersonalizowane oferty oraz zniżki.

– Współpraca z Legią Warszawa to ważny krok w umacnianiu obecności Adyen w Europie Środkowo-Wschodniej. Cieszymy się, że możemy wspierać klub w obszarze nowoczesnych płatności. Wdrożenie rozwiązań omnichannel, opartych na strategii unified commerce, przekłada się na większą wygodę dla kibiców, otwiera też nowe możliwości w zakresie personalizacji oferty oraz budowania jeszcze bliższych relacji z kibicami – mówi Matouš Michněvič, Country Manager CEE w Adyen.

Adyen to jeden z największych fintechów w Europie – spółka jest wyceniana na około 45 mld EUR. To platforma oferująca szeroki wachlarz instrumentów płatniczych zarówno w online, jak i offline – w tym płatności webowe, w aplikacji mobilnej, a także rozwiązania subskrypcyjne, z których mogą korzystać sklepy internetowe, biznesy online i wiele innych. Posiadając biura na całym świecie, Adyen współpracuje z takimi firmami jak Meta, Uber, H&M, eBay i Microsoft.