RestBill oferuje możliwość uregulowania rachunku w restauracji, czy w barze bez konieczności czekania na obsługę. Rozwiązanie w formie aplikacji mobilnej ma odpowiadać na potrzeby klientów, którzy mogą w jednym miejscu dokonać bezkontaktowej płatności, jak i podzielić rachunek, czy też wręczyć napiwek.
Aplikacja została udostępniona zarówno w wersji na Androida, jak i na system iOS. Aktualnie można z niej skorzystać w restauracji Setka Warszawa oraz lokalu Setka Wrocław. W maju 2022 r. ma być dostępna już w co najmniej kilkudziesięciu restauracjach. Spółka liczy, że pod koniec 2023 r. za pomocą RestBill będzie można uregulować rachunek nawet w tysiącu lokali.
RestBill oferuje bezobsługowe płatności w restauracjach
Na współpracy z RestBill mają zyskać także restauratorzy. Otrzymują oni wielofunkcyjny system, służący zarówno do obsługi zamówień, ich rozliczeń, jak i zarządzania pracą obsługi. Dostawcy aplikacji zapewniają, że dzięki jej wykorzystaniu, obsługa jednego stolika skraca się nawet o 15 minut.
– Nasze dane pokazują, że klienci tracą średnio kilkanaście minut w oczekiwaniu na rachunek. Ten czas kelnerzy mogliby wykorzystać na konstruktywną interakcję z gośćmi restauracji, dobór wina, czy prezentację deserów. Dodatkowo szybsza obsługa oznacza też możliwość przyjęcia większej liczby gości, przy jednoczesnym odciążeniu kelnerów i kelnerek oraz zwiększeniu komfortu ich pracy. Ponadto usprawnienie rozliczeń w ten sposób po prostu staje się opłacalne biznesowo – mówi Łukasz Kozłowski, Dyrektor Zarządzający w RestBill.
W pomysł aplikacji do mobilnych rozliczeń w restauracjach zainwestowała w maju br. Grupa Assay. Obecnie RestBill jest w trakcie drugiej rundy finansowania, chce pozyskać kapitał w wysokości ponad 2,4 mln PLN. Środki mają zostać przeznaczone na dalszy rozwój. Trwają już prace nad integracjami aplikacji z wybranymi dostawcami POS. Ponadto w przyszłym roku planowana jest kolejna runda inwestycyjna.