Aplikacja Żabka Jush oferuje ekspresową dostawę zakupów nawet w 15 minut. Jej operatorem jest startup Lite e-Commerce z Grupy Żabka. Usługa debiutowała niecały rok temu w Warszawie, a od tego czasu rozszerzyła swój zasięg o Poznań, Gdańsk, Katowice, Kraków i Piaseczno. Klienci Żabki Jush mogą zamawiać artykuły spożywcze, chemię gospodarczą czy kosmetyki.
Żabka Jush promuje się w programach Meczyki.pl
W ramach współpracy z portalem Meczyki.pl aplikacja Żabka Jush będzie widoczna we flagowych programach portalu na kanale YouTube, w tym m.in.: „Pogadajmy o piłce”, a także w „Raportach z Kataru”, które będą prowadzone na żywo ze studia w Katarze. W ten sposób marka chce dotrzeć do potencjalnych użytkowników usługi.
Na początku programów prowadzący zapowiedzą, że partnerem danego odcinka jest Żabka Jush. Dodatkowo informacja o współpracy pojawi się na planszach i grafikach w trakcie transmisji oraz na ekranie w studiu. Ponadto marka będzie promowana w serwisach społecznościowych portalu. Przewidziane są również zachęty dla widzów kanału do przetestowania aplikacji.
Meczyki.pl to jeden z największych serwisów sportowych w Polsce. Każdego miesiąca stronę odwiedza średnio 5-6 milionów użytkowników, którzy generują ponad 65 milionów odsłon. Portal pod koniec marca br. zadebiutował na YouTube. Jego kanał zasubskrybowało 86 tys. użytkowników, a udostępnione materiały zostały obejrzane ponad 13,5 mln razy.
Jesienna promocja Żabka Jush
Trwa akcja promocyjna „Więcej pakujesz, więcej zyskujesz”. W jej ramach osoba, która zrobi zakupy poprzez aplikację Żabka Jush za określoną kwotę otrzyma rabat. Jest on zależny od wartości koszyka. Obecnie są trzy pułapy cenowe, a w każdym z nich na klientów czeka po pięć kuponów:
- za zakupy za min. 40 zł użytkownik dostanie 10 zł rabatu;
- za zakupy za min. 55 zł użytkownik dostanie 15 zł rabatu;
- za zakupy za min. 70 zł użytkownik dostanie 20 zł rabatu;
Promocja obowiązuje do 31.09.2022 r. do godziny 22:59. Dodatkowo darmową dostawą objęte jest każde zamówienie powyżej 35 złotych.