Usługa Click&Collect zyskała nową, odświeżoną formę. Dzięki temu, w zasięgu ręki jest teraz pełna oferta online, niezależnie od salonu, w którym zamówienie zostanie odebrane. Co ważne, usługa jest w pełni bezpłatna – mówi Michał Pachnik, Dyrektor E-commerce w CCC.

CCC rozwija usługę Click&Collect

Firma kontynuuje prace nad usługą Click&Collect, która sukcesywnie ma być rozszerzana o nowe funkcje. Między innymi już wkrótce zostanie ona udostępniona także w aplikacji mobilnej CCC. Usługa jest dostępna na polskim rynku od stycznia bieżącego roku. CCC uruchomiło ją także na rynku słowackim, czeskim i rumuńskim, a w kolejnych miesiącach pojawi się również w innych krajach.

Zakupy realizowane w dowolnym miejscu i czasie stały się już naszą codziennością. Chcemy kupować wygodnie, czyli w sposób dostosowany do naszych potrzeb i rytmu dnia – online, offline lub obu tych kanałach jednocześnie. CCC oferuje szereg rozwiązań, które to umożliwiają. Zakupy internetowe zrobimy zarówno z poziomu przeglądarki, jak i w aplikacji mobilnej. W salonach dostępne są kioski internetowe i tablety, które pozwalają zamówić wybraną parę butów czy akcesoria, których akurat nie ma na sklepowej półce – czytamy w komunikacie.

Watro przypomnieć, że kilka miesięcy temu aplikacja CCC zyskała nową funkcję. Mowa o wirtualnej przymierzalni 3D, która pozwala sprawdzić, jak dany model obuwia prezentuje się na stopach. Do skorzystania z tej nowości niezbędny jest jedynie smartfon z aparatem fotograficznym i zainstalowaną aplikacją.