Dzięki partnerstwu z Payments Association, Zen.com uzyskuje dostęp do środowiska zrzeszającego kluczowych graczy w brytyjskim sektorze FinTech. Firma zapowiada aktywne uczestnictwo w działaniach stowarzyszenia, w tym w pracach grup roboczych, konsultacjach branżowych oraz inicjatywach wspierających innowacje w sektorze płatności.

Strategiczna współpraca i integracja z lokalnym rynkiem

Jednocześnie Zen.com chce budować relacje z licencjonowanymi fintechami, bankami oraz dostawcami usług finansowych, co ma wspierać dalszy rozwój biznesu w oparciu o współpracę i zgodność regulacyjną – czytamy w komunikacie.

Po uzyskaniu licencji od Financial Conduct Authority, Zen.com prowadzi działalność w Wielkiej Brytanii za pośrednictwem lokalnej spółki i stopniowo wprowadza ofertę usługową na ten rynek. Członkostwo w Payments Association ma umożliwić bieżące dostosowywanie się do zmian legislacyjnych, wymogów compliance i innowacyjnych rozwiązań akceptowanych przez regulatora.

W komunikacie czytamy, że Payments Association odgrywa istotną rolę w rozwoju brytyjskiego rynku płatności i fintechu, inicjując współpracę pomiędzy uczestnikami rynku oraz reprezentując branżę wobec decydentów i regulatorów. Organizacja angażuje się w działania na rzecz inkluzywności, innowacji oraz postępu technologicznego poprzez inicjatywy tematyczne i grupy robocze.

Ostatnio pisaliśmy, że fintech Zen.com nawiązał strategiczne partnerstwo z litewskim SME Bank. Nowa współpraca obejmuje uruchomienie dodatkowych rachunków oraz dostęp do rozwiązań zwiększających efektywność operacyjną.

Z kolei pod koniec zeszłego roku Zen.com wprowadził na rynek nową kartę zakupową i plan ZEN Pro. Klienci mogą korzystać ze strefy nagród, natychmiastowego cashbacku, czy przedłużonej gwarancji na elektronikę. Oferta jest dostępna w ramach trzymiesięcznego, bezpłatnego okresu próbnego.