Mobile Trends Awards to prestiżowe wyróżnienie branży mobile. Statuetki przyznawane są firmom, które z sukcesem wykorzystały mobilne technologie w swoich projektach. Jak co roku, konkurować będą podmioty o silnej pozycji na rynku. Każdy ma jednak szansę wygrać, gdyż projekty oceniane są za profesjonalizm, dostosowanie do potrzeb użytkowników, innowacyjność, a także rozpoznawalność.

Jak zgłosić się do Mobile Trends Awards?

Zgłoszenia do nagród przyjmowane są do 12. stycznia 2022 roku poprzez formularz na stronie www.mobiletrendsawards.pl. Może go wypełnić zleceniodawca lub realizator projektu. Nominacje zostaną ogłoszone najpóźniej do 15. lutego 2022 roku na tej samej stronie. Wszyscy nominowani zostaną zaproszeni do wzięcia udziału w Gali MTA, na której wyłonieni zostaną najlepsi z najlepszych.

Uroczysta Gala odbędzie się 17. marca 2022 roku o godzinie 19.00 w Starej Zajezdni Kraków by DeSilva, w Krakowie przy ul. Świętego Wawrzyńca 12.  Poprowadzi ją Jarosław Kuźniar. Wydarzenie będzie również transmitowane dla wszystkich na Facebooku oraz na YouTubie na profilach marki Mobile Trends. Udział na miejscu jest bezpłatny dla dwóch przedstawicieli z każdej nominowanej i wyróżnionej firmy, a zaproszenia zostaną wysłane na adresy mailowe podane w zgłoszeniu.

Zgłoszenia do nagród MTA przyjmowane są w następujących kategoriach:

  • „Strona / portal / web”
  • „Aplikacja mobilna (całokształt)”
  • “Aplikacja mobilna (nowe funkcjonalności)”
  • “Aplikacja mobilna (nowy design / UX)”
  • „Promocja / reklama / marketing”
  • “Start-up mobilny”
  • „Inne”

Co również istotne, ostateczne kategorie zostaną ogłoszone na podstawie zgłoszeń, dlatego Kapituła Konkursowa czeka nawet na te najbardziej innowacyjne i nieszablonowe aplikacje. “Jeśli nie mieścisz się w żadnej kategorii, to stwórz swoją własną!” – z przekąsem powiada Kryzysowa Narzeczona, Monika Czaplicka. Zatem wygrać może każdy, kto spełni wymogi konkursowe i działał prężnie w 2021 roku.

Dlaczego warto zgłosić się do Mobile Trends Awards?

Statuetki MTA to uznane już trofeum polskiego rynku mobile. Wśród dotychczas nagrodzonych znalazły się m.in. takie aplikacje i projekty, jak InPost, Rossmann, Żabka, mBank, Hebe czy Radio 357.

Motywacji do zgłoszenia może być wiele – od uhonorowania swojego wysiłku, po zaimponowanie konkurencji i bezwzględnie korzyści wizerunkowe. Niezależnie od tego, czy chcemy pochwalić się statuetką przed zespołem w pracy czy opublikować jej zdjęcie na naszych profilach społecznościowych, warto pokazać, jak nasze projekty czy aplikacje są ocenione przez ekspertów.