W komunikacie czytamy, że mBank rozwija serwis transakcyjny i aplikację mobilną w podobny sposób i zbliża oba rozwiązania do siebie. Już w tamtym roku zmieniono wygląd ustawień w aplikacji mobilnej, a teraz są one dostosowywane do do serwisu transakcyjnego.
mBank zmienia serwis transakcyjny
mBank całkowicie odświeża wygląd sekcji ustawień. Poprawiono uporządkowanie tematów sekcji, wprowadzono też czytelne kategorie. Bank wyróżnia sekcję bezpieczeństwo, dzięki czemu takie funkcje jak: blokada karty, zastrzeżenie karty czy dokumentu oraz zmiana hasła będą dobrze widoczne.
W sekcji ustawień bez zmian będzie można np. ustawić limity przelewów, wybrać sposób logowania do banku czy produkty, które będą widoczne na pulpicie – czytamy w komunikacie. Celem wprowadzanych zmian jest ujednolicenie wyglądu serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej mBanku.
Kilka dni temu pisaliśmy o nowych funkcjonalnościach w aplikacji mobilnej mBanku dla korporacji. Klienci korporacyjni mogą już korzystać z wygodniejszej wymiany walut, czy dopasowania widoku i poszczególnych opcji do swoich potrzeb, tak aby sprawniej poruszać się po rynkach walutowych.