Zysk przed opodatkowaniem (EBITDA) wyniósł 272.7 mln euro (wzrost o 65%). Firma odnotowała wzrost w pierwszej połowie roku głównie dzięki obecnym klientom i długoterminowym utrwalającym się trendom takim jak Unified Commerce, cyfryzacja i bezgotówkowe metody płatności – czytamy w komunikacie.
Adyen rozwija swoje biuro w Warszawie
W Polsce, Adyen nadal rozwija swoją działalność z zespołem 7 pracowników w Warszawie i wspiera nowo pozyskanych lokalnych i międzynarodowych klientów, takich jak LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, Nivea czy AirBnB. Pełne wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2021 r. oraz związany z nimi list do akcjonariuszy można znaleźć na stronie adyen.com/ir.
W ostatnim czasie Adyen nawiązał współpracę z Pyszne.pl, dzięki czemu pracownicy Pyszne.pl będą mogli skorzystać z kart przedpłaconych Adyen. Za ich pomocą zyskają oni możliwość zamawiania i opłacania posiłków m.in. podczas dojazdów do pracy, czy podróży służbowych, bez konieczności raportowania wydatków.
W czerwcu pisaliśmy także o ekspansji Adyen na rynki Japonii oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich.