Co ważne, UniEshop jest zintegrowany z innymi systemami sprzedażowymi Unilink, co umożliwia agentom m.in. wygodne i bieżące monitorowanie sprzedaży – czytamy w komunikacie.

Unilink udostępnia nową platformę do sprzedaży online

Klient, który zostaje skierowany na platformę UniEshop przez agenta, na przykład poprzez post w mediach społecznościowych czy też mailing, wie, że e-sklep należy do konkretnego doradcy. Użytkownik może zobaczyć pełne dane kontaktowe agenta, czy też jego zdjęcie.

W pierwszej fazie wdrożenia udostępnione zostały dwa produkty: NNW szkolne przygotowane we współpracy z Signal Iduna oraz ubezpieczenie turystyczne realizowane we współpracy z AXA Partners. Kolejne produkty, które pojawią się na platformie to ubezpieczenia krótkoterminowe Moto Assistance.

– Agenci potrzebują narzędzi odciążających i przyśpieszających ich pracę, a także wspierających ich sprzedaż. I taki właśnie jest UniEshop, dzięki któremu agent może sprzedawać ubezpieczenia w internecie, a dzięki opcji personalizowania, klient na każdym etapie procesu ma poczucie, że jest obsługiwany przez swojego Agenta – mówi Aleksandra Friedel, prezeska Unilink S.A. 

Przy okazji zachęcamy do obejrzenia wideopodcastu z Aleksandrą Friedel, prezeską Unilink. Była ona naszym gościem w cyklu My Business Angel Way, w którym rozmawialiśmy o aniołach biznesu, inwestycjach i współpracy ze startupami.