Nethone
Walka z fraudami płatniczymi to jedno z największych wyzwań dla banków, fintechów i innych podmiotów operujących na rynku finansowym.
Dlaczego pamiętamy o tym, by zapiąć pasy w samochodzie, ale jakoś niespecjalnie zwracamy uwagę, by bezpiecznie korzystać z sieci?
Nethone pozyskał 4 mln złotych od funduszu Innovation Nest. Tym samym polski fintech zamknął pierwszą zewnętrzną rundę finansowania.
Polacy oczekują, w zasadzie już niezależnie od wieku, że wszystkie usługi i produkty będą dostępne online. W szczególności dotyczy to millenialsów. Czy można zbudować zaufanie w oparciu tylko o najnowocześniejsze systemy, sztuczną inteligencję, chatboty? Czy da się to zrobić bez nawiązania relacji human to human? Kredytmarket podesłał nam ciekawą informację prasową, z której wynika, że fintechy muszą dbać także o materię empatii. „Odpowiedni balans” to klucz do sukcesu.
Platforma Kredytmarket wykorzysta sztuczną inteligencję do lepszego wykrywania potencjalnych fraudów. To efekt współpracy z firmą Nethone.