Oficjalny partner kategorii
Cyberbezpieczeństwo
Cyberbezpieczeństwo to zestaw działań niezbędnych do utrzymania bezpieczeństwa informacji przed wyciekiem, przejęciem tożsamości lub sparaliżowaniem systemów komputerowych i telekomunikacyjnych. Cyberbezpieczeństwo w sektorze finansowym polega na zapewnieniu ciągłości świadczenia usług oraz ochrony środków klientów przed przejęciem przez przestępców (hakerów). Cyberbezpieczeństwo w Polsce w ostatnich latach nabiera coraz istotniejszego znaczenia - firmy chroniące przed atakami hakerów, wyłudzeniami i fraudsterami tworzą nowy innowacyjny sektor gospodarki.
Santander będzie wysyłał linki w SMS-ach i mailach do klientów
To o tyle ciekawe, że do tej pory banki nie stosowały tego typu praktyk. Budziły one zastrzeżenia w kwestii bezpieczeństwa.
Kolejny członek grupy przestępczej wyłudzającej pieniądze z kont bankowych stanie przed sądem
Grupa wyprowadziła z kont bankowych oraz wyprała środki o wartości kilku milionów złotych. W jej skład wchodzili obywatele Polski, Białorusi i Ukrainy.
Oszuści wykorzystują logo KNF. Nadzorca i Policja ostrzegają
Oszuści powołując się na sfałszowane dokumenty lub na działanie na zlecenie Urzędu KNF próbują się uwiarygodnić.
Kasy wirtualne – rynek zweryfikuje obietnice
Zasadniczo innowacje witamy z otwartymi ramionami. Tak też jest z kasami wirtualnymi. Ale trzeba też zwracać uwagę na kwestie podatkowe.
Co jest największą obawą dzisiejszych klientów?
Aby lepiej zrozumieć odczucia klientów, firma Onfido przeprowadziła badanie, w którym zapytała ankietowanych co myślą o cyfrowej tożsamości i jakie są ich główne frustracje i obawy.