Premiera nastąpi po fazie testów portalu, w których od grudnia ubiegłego roku brali udział pracownicy grupy lapitałowej Comarch, a od marca sprzedawcy, którzy zrejestrowali się na wszystko.pl i zweryfikowali konto. Sprzedaż i wystawianie ofert ma być darmowe.

Niedługo po starcie planowane jest udostępnienie konsumentom dedykowanej aplikacji mobilnej do zakupów.

Sprzedawcy bez prowizji i opłat za konto

Do tej pory na portalu zarejestrowało się już ponad 11 tys. sprzedawców. Wśród nich znalazły się znane marki w swoich kategoriach, m.in. Bielenda, Krosno, Trefl, BAT PSB czy Homla. W dniu premiery na platformie aktywnych będzie kilka milionów ofert.

Sprzedający, którzy dołączą do wszystko.pl, mogą liczyć na pakiet benefitów, m.in.:

  • 0% prowizji od sprzedaży
  • Brak opłat za wystawianie ofert i utrzymanie konta
  • Sprzedaż w każdej kategorii
  • Integracje Comarch ERP, BaseLinker, Open API
  • Indywidualny opiekun klienta
  • Atrakcyjne pakiety marketingowe
  • Darmowe metody promocji produktów

– Start zaplanowany jest na 29 czerwca, ale zarejestrować się jako sprzedawca można w każdej chwili. Kilkanaście tysięcy przedsiębiorców e-commerce już od miesięcy działa na portalu, integruje sprzedaż i wystawia oferty. Zachęcam do rejestracji; sprzedawcy, którzy dołączą w tym momencie, mogą liczyć na lepsze pozycjonowanie ofert po premierze i specjalne pakiety marketingowe – mówi Mariola Barzyk-Libura, dyrektorka wszystko.pl.