Do tej pory darmowa dostawa obowiązywała przy zamówieniach powyżej 100 PLN. Nowe warunki dotyczą tylko produktów wysyłanych bezpośrednio na Amazon.pl i sprzedawców zewnętrznych korzystających z centrów logistycznych Amazon (chodzi o rozwiązanie „Realizacja przez Amazon”) – czytamy w regulaminie.

Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 40 zł na Amazon.pl

Do minimalnej kwoty zamówienia nie są wliczane cyfrowe treści do pobrania, e-booki, czy karty i bony podarunkowe.

– Standardowa dostawa staje się bezpłatna w przypadku zamówień o wartości ponad 40 zł realizowanych przez Amazon, jednak Amazon nie kontroluje kosztów wysyłki sprzedawcy. Koszty te w przypadku produktów sprzedawanych i wysyłanych przez sprzedawców Marketplace obowiązują nawet wtedy, gdy wartość koszyka przekroczy próg 40 zł określony przez Amazon – czytamy na stronie Amazona.

Amazon.pl wystartował w marcu bieżącego roku. Przez pierwsze miesiące amerykański gigant nie zawojował jednak polskiego rynku e-commerce. Wiele wskazuje na to, że teraz Amazon.pl zamierza z przytupem wejść w gorący okres jesienno-zimowy. Chodzi tutaj między innymi o Black Friday, czy świąteczną gorączkę zakupową.

Zakupy zamawiane przez Amazon.pl można odbierać w paczkomatach InPost. Kurierzy InPostu dostarczą produkty także pod wskazany przez klienta adres.