M-commerce, czyli handel mobilny, jest już nie tylko ważnym elementem strategii omnichannel w sprzedaży, ale kluczowym czynnikiem dotarcia do współczesnych konsumentów. W dobie, gdy Polacy spędzają średnio 40% czasu w ciągu dnia na swoich smartfonach (raport ElectronicsHub), zakupy mobilne stają się nieodłączną częścią ich codzienności. Co piąty badany Polak używa aplikacji mobilnych sklepów internetowych kilka razy w tygodniu – to dane Santander Consumer Banku.

Aplikację mobilną ERLI pobrano już 1 mln razy

We wrześniu uruchomiono sekcję „NAJtaniej”, w której codziennie dostępne są nowe, najtańsze oferty zakupowe – każda w limitowanych ilościach i o określonym czasie trwania. Podobnie najkorzystniejsze cenowo oferty można było znaleźć w aplikacji w trakcie Black Weeks oraz wyprzedaży noworocznej. W ostatnich trzech miesiącach średnio 7 tys. osób dziennie pobierało aplikację ERLI. W marcu łączna liczba pobrań aplikacji przekroczyła symboliczny próg 1 miliona.

Kilka tygodni temu pisaliśmy, że platforma ERLI wdrożyła płatności BLIK bez kodu. Kupujący nie będą musieli każdorazowo generować i wprowadzać sześciocyfrowych kodów podczas zakupów, dzięki czemu proces kupowania online stanie się szybszy. Aby skorzystać z tego rozwiązania, podczas realizowanej transakcji za pomocą standardowego BLIKA należy dodać Erli do zaufanych sklepów w aplikacji bankowej.

Z kolei pod koniec zeszłego roku platforma ERLI wprowadziła system nieoprocentowanych rat 5×0% dostarczany przez PayU. Nowa możliwość sfinansowania zakupów dostępna jest dla wszystkich kupujących przy zakupie produktów o wartości od 100 do 1 500 zł. To rozwiązanie pomoże konsumentom podzielić należność za zakupy na 5 rat, bez ponoszenia dodatkowych opłat.