Za pomocą aplikacji Moje ING można kupować bilety komunikacji miejskiej w ponad 100 miastach, a także opłacić postój w strefach płatnego parkowania. Usługi te są oferowane we współpracy z operatorem aplikacji moBiLET. Płatność realizowana jest bezpośrednio z konta w ING Banku Śląskim.

Geolokalizacja już dostępna w aplikacji Moje ING

W najnowszych wersjach aplikacji Moje ING (4.7.0 na systemie Android oraz 4.6.0 na iOS) dostępna jest funkcja geolokalizacji. Dzięki niej proces zakupu biletów ma być prostszy. Wyrażając zgodę na lokalizację urządzenia, użytkownik aplikacji może skorzystać z podpowiedzi o parkingach i biletach komunikacyjnych.

Dodatkowo, jeżeli klient wyrazi zgodę również na zapisanie lokalizacji miejsca, w którym zaparkował, w szczegółach biletu zobaczy mapę z lokalizacją swojego samochodu. Po wybraniu opcji „Zaprowadź mnie do samochodu” zostanie przekierowany do Google Maps (Android) lub aplikacji Mapy (iOS).

Warto przypomnieć, że użytkownicy aplikacji Moje ING mogą korzystać już z płatności Visa Mobile. To rozwiązanie, które pozwala płacić w wybranych e-sklepach poprzez wpisanie numeru telefonu, a następnie zatwierdzenie transakcji w aplikacji. Visa Mobile jest dostępna dla klientów detalicznych posiadających zbliżeniową kartę Visa wydaną do konta w złotych lub K@rtę wirtualną ING VISA.