– Obecnie skupiamy się na personalizacji – chcemy, aby aplikacja CCC “uczyła się” klienta i podpowiadała mu jak najlepsze, dopasowane do jego stylu i potrzeb produkty. Mamy tutaj dużą przestrzeń do zagospodarowania – w końcu naszą apkę pobrano już ponad 10 milionów razy – mówi Paweł Pawlak, Head of Mobile App w Grupie CCC.
Aplikacja CCC rośnie jak na drożdżach
W marcu pisaliśmy, że z aplikacji mobilnej CCC korzysta już ponad 7 mln użytkowników. Teraz spółka CCC poinformowała o kolejnym sukcesie aplikacji, jakim jest przekroczenie 10 mln pobrań. Ponadto aplikacja stała się dominującym kanałem sprzedaży online grupy. Jej udział w przychodach w październiku 2022 r. wyniósł 46%.
Jak podkreśla CCC, aplikacja mobilna to serce modelu omnichannel marki. Po skorzystaniu ze skanera stóp esize.me w sklepie stacjonarnym, klient na swoim telefonie może sprawdzić rozmiar dowolnych butów i zamówić je bezpośrednio do domu. Dodatkowo, aplikacja pozwala na skorzystanie z płatności odroczonych zarówno online, jak i w salonach sieci.
To co wyróżnia aplikację CCC to technologiczne nowości. Znajdziemy w niej np. wirtualną przymierzalnię 3D, która pozwala sprawdzić, jak dany model obuwia prezentuje się na stopach. Z kolei wyszukiwanie obrazem ułatwia użytkownikom znalezienie poszukiwanego produktu – na podstawie zrobionego zdjęcia.