Prace nad aplikacją PayPo rozpoczęły się w drugiej połowie ubiegłego roku. W maju 2022 r. fintech oddał do użytku swoją aplikację pierwszym kilku tysiącom klientów w ramach testów. We wrześniu została ona oficjalnie udostępniona dla wszystkich użytkowników. Krótko po premierze trafiła do TOP10 najpopularniejszych aplikacji w kategorii “Zakupy”.
Aplikacja mobilna od fintechu PayPo zyska kolejne funkcje
Co oferuje aktualna wersja aplikacji? Pozwala ona klientom potwierdzać transakcje zakupowe bezpośrednio w aplikacji, zamiast kodem SMS. Dodatkowo użytkownik może w niej na bieżąco sprawdzać swój limit zakupowy, monitorować terminy spłat i opłacać należności. Za pomocą aplikacji można korzystać z usługi BNPL od PayPo nie tylko w sklepach online, ale także stacjonarnych.
– Aplikacja PayPo powstała z myślą o optymalizacji doświadczeń zakupowych naszych klientów. Z naszych danych wynika, że ponad 80% transakcji z PayPo realizowanych jest za pośrednictwem urządzeń mobilnych, stąd zdecydowaliśmy się stworzyć dla nich dedykowane narzędzie, które pozwoli kupować jeszcze sprawniej, wygodniej i bezpieczniej – mówi Piotr Szymczak, Dyrektor Operacyjny PayPo.
– Wciąż ją rozwijamy i planujemy wprowadzenie nowych funkcji. Już teraz umożliwia robienie zakupów w wybranych stacjonarnych sklepach, w których dostępne jest PayPo. Chcemy, by nasza aplikacja była dla konsumentów pierwszym wyborem podczas smart-zakupów. Stąd decyzja o sukcesywnym wprowadzaniu kolejnych, nowych funkcji, pomocnych chociażby w szukaniu okazji rabatowych czy promocji – dodaje Piotr Szymczak.
Dostęp do aplikacji mobilnej PayPo chroniony jest kodem PIN lub zabezpieczeniami biometrycznymi obsługiwanymi przez dane urządzenie (np. odciskiem palca). Przypominamy, aplikację PayPo można pobrać w Google Play, Apple App Store oraz Huawei AppGallery.