mojeID to bezpieczna metoda zdalnego potwierdzania tożsamości zarówno w usługach publicznych, jak również tych komercyjnych. Chcąc załatwić sprawę, wymagającą potwierdzenia tożsamości, wystarczy na stronie firmy lub urzędu wybrać mojeID i zalogować się do swojego banku. Po potwierdzeniu w banku zgody na przekazanie konkretnych danych użytkownik automatycznie przenosi się z powrotem do serwisu.

Credit Agricole kolejnym dostawcą tożsamości w mojeID

Dzięki współpracy KIR z Credit Agricole, usługa mojeID jest dostępne już łącznie dla ponad 15 mln użytkowników bankowości elektronicznej. Wcześniej do mojeID w roli dostawców tożsamości przystąpiły PKO Bank Polski, ING Bank Śląski, Bank Pekao, mBank, Getin Bank, Bank Ochrony Środowiska, BNP Paribas, Bank Spółdzielczy w Brodnicy, a także banki spółdzielcze zrzeszone w Grupie BPS oraz SGB.

– Do dyspozycji klientów oddajemy kolejne nowoczesne rozwiązanie technologiczne, które jest wygodne w użytkowaniu i zapewnia całkowite bezpieczeństwo danych osobowych. Dzięki niemu nasi klienci będą mogli załatwić zdalnie wiele codziennych, a także urzędowych spraw. Jesteśmy przekonani, że z zadowoleniem przyjmą to rozwiązanie – mówi Janusz Kępiński, dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej z banku Credit Agricole.

Ostatnio usługę mojeID jako pierwszy podmiot z sektora kultury wprowadził ZAiKS. Dzięki temu zrzeszeni twórcy mogą załatwiać wiele spraw w stowarzyszeniu w pełni online. Z tej opcji zdalnego potwierdzania tożsamości mogą korzystać od niedawna także klienci PKO Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych.