Pierwszą nowością jest opcja zwrotu przelewów zwykłych do nadawcy. Nowy przycisk pozwala wygenerować formatkę przelewu zwrotnego, który wypełnia się automatycznie i wymaga jedynie potwierdzenia operacji przez klienta. Rozbudowane filtry historii rachunku umożliwiają podział operacji na uznania i obciążenia.

Co nowego w aplikacji mobilnej Banku Pocztowego?

W ramach aktualizacji wprowadzono także możliwość wysyłania potwierdzeń przelewów wyłącznie na własny adres e-mail lub zapisywania ich w formacie PDF, bez opcji przesyłania osobom trzecim.

Ponadto, w wersji internetowej bankowości będzie pojawiać się ostrzeżenie o włączonym przycisku CapsLock podczas wpisywania hasła w trakcie logowania, co ma zapobiegać częstym błędom i blokadom kont. W aplikacji mobilnej, obok avatara, dodano imię i nazwisko klienta.

Kilka dni temu pisaliśmy, że Bank Pocztowy wprowadził nowe rozwiązanie – właściciele rachunków mogą samodzielnie odzyskać dostęp do swojej bankowości internetowej i ustawić nowe hasło za pomocą formularza online bez konieczności połączenia z infolinią lub wizyty w placówce bankowej.

Klienci w październiku klienci Banku Pocztowego zyskali możliwość szybszego przystąpienia do programu lojalnościowego Mastercard Bezcenne Chwile, bezpośrednio z poziomu bankowości internetowej Pocztowy24 oraz aplikacji mobilnej Pocztowy.