Graficzna strona najnowszej oferty kierowanej do najmłodszego pokolenia klientów bankowości spółdzielczej odpowiada młodzieżowym trendom. Dzieci, które kochają zwierzęta, z pewnością docenią ekspresyjny wizerunek wilka na swojej karcie płatniczej. Wielu zwolenników znajdzie też zapewne dowcipny rysunek z kozą oraz grafika nawiązująca do najmodniejszych emotikonów – symbolu współczesnego języka młodej generacji.
Nowe karty płatnicze dla najmłodszych w bankach SGB
Kolorystyka powinna również trafić w gusta starszej młodzieży. To ważne, bo najnowsze grafiki klienci banków SGB mogą wybrać również dla młodzieżowej karty debetowej (Visa lub Mastercard). O prepaidową kartę dla dziecka może wystąpić jego rodzic lub opiekun prawny. Można ją zamówić w wybranych bankach grupy SGB, które wdrożyły wydawnictwo do swojej oferty.
– Nowe wizerunki kart przygotowaliśmy we współpracy z pracownikami banków spółdzielczych SGB. Chcemy przy tej okazji rozpocząć działania edukacyjne skierowane do najmłodszej grupy naszych klientów. Skupiamy się na najważniejszych zasadach bezpieczeństwa. W specjalnie przygotowanych broszurkach, które są dostępne w bankach spółdzielczych SGB, wyjaśniamy co oznaczają informacje na karcie i pokazujemy jak bezpiecznie korzystać z kart w bankomatach czy kupować nimi przez internet – mówi Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji SGB-Banku SA.
Banki spółdzielcze SGB, zgodnie ze swoją strategią „Otwieramy przyszłość”, coraz mocniej koncentrują swoją uwagę na klientach z najmłodszego pokolenia. W minionym roku dużym zainteresowaniem cieszył się nowy, minimalistyczny wzór karty młodzieżowej dla klientów w wieku 13-25 lat. Tym razem oferta skierowana jest do odbiorców jeszcze młodszych.