Technologia firmy pozwoli Bayernowi akceptować płatności na każdym urządzeniu i w dowolnym miejscu. Usługi płatnicze będą wykorzystywane we wszystkich kanałach sprzedaży Bayernu Monachium, w tym w oficjalnym sklepie dla fanów, przy członkostwie klubowym i sprzedaży biletów na Allianz Arena.

Adyen nawiązuje współpracę z Bayernem Monachium

Dzięki wykorzystaniu najnowszego modelu mobilnych terminali Adyen, AMS1, klienci unikną w przyszłości długich kolejek przy kasach, zyskując możliwość płatności za produkt z dowolnego miejsca. Dzięki ujednoliceniu kanałów sprzedaży klub może stworzyć spójne doświadczenie klienta, które ułatwi życie kibicom – czytamy w komunikacie.

– Chcemy wspierać Bayern Monachium w dostarczaniu doświadczeń zorientowanych na klienta. Klub może skoncentrować się na sporcie i drużynie, a płatności będą płynnie zachodzić w tle. Kupując koszulkę online czy w sklepie klubowym, fani w domu będą mieli takie same wrażenia jak ci na stadionie – mówi Hella Fuhrmann, Country Manager DACH w Adyen

– Z Adyen jako oficjalnym partnerem FC Bayern Monachium jesteśmy pewni, że wysokie standardy ustanowione na boisku przez naszą drużynę znajdą odwzorowanie w procesie przetwarzania płatności. Analizujemy, jak możemy poprawić doświadczenia kibiców, a usprawnienie procesu płatności jest tego kluczową częścią – dodaje Andreas Jung, członek zarządu FC Bayern.